Firemní akce a konference

Hotel U Pramenů nabízí konferenční prostory pro uspořádání firemních seminářů, konferencí či pracovních setkání. K dispozici máme konferenční salonky s kapacitou 30 až 90 osob plně vybavené audio-video technikou. Zajistíme občerstvení v průběhu dne i během večerních společenských akcí. Při poptávce konferenčních služeb včetně pohoštění a ubytování poskytujeme slevy.

Konferenční místnost

Samostatná místnost s kapacitou až 50 osob a variabilním uspořádáním míst je plně vybavena audio-video technikou. Prostor je ideální pro pořádání firemních seminářů, školení a konferencí.

Francouzský salonek

Reprezentativní prostor se samostatným vchodem a kapacitou až 30 osob s možností variabilního uspořádání míst. Na vyžádání lze do prostoru umístit přenosné plátno a projektor. Salonek je vhodný pro pracovní setkání, komorní firemní akce a firemní společenské události.

Restaurace s terasou

Tyto prostory jsou ideální pro konání větších firemních akcí a konferencí. Maximální kapacita těchto prostor je 90 osob. V případě potřeby je zde možnost využití přenosné audiovizuální techniky.

Plánujete firemní konferenci nebo večírek?

Neváhejte nás kontaktovat

Dne 21.9. bude hotelová restaurace uzavřena z důvodu soukromé akce.
Obědy budou podávané v čase 10:30-12:30 ve Francouzském salónku.
Ve dnech 22. a 23.9.2023. bude z důvodu konání svatební hostiny restaurace uzavřena.

V pátek 22.9. budou obědy podávané ve Francouzském salónku.

Děkujeme za pochopení.