Firemní akce a konference

Hotel U Pramenů nabízí konferenční prostory pro uspořádání firemních seminářů, konferencí či pracovních setkání. K dispozici máme konferenční salonky s kapacitou 30 až 90 osob plně vybavené audio-video technikou. Zajistíme občerstvení v průběhu dne i během večerních společenských akcí. Při poptávce konferenčních služeb včetně pohoštění a ubytování poskytujeme slevy.

Konferenční místnost

Samostatná místnost s kapacitou až 50 osob a variabilním uspořádáním míst je plně vybavena audio-video technikou. Prostor je ideální pro pořádání firemních seminářů, školení a konferencí.

Francouzský salonek

Reprezentativní prostor se samostatným vchodem a kapacitou až 30 osob s možností variabilního uspořádání míst. Na vyžádání lze do prostoru umístit přenosné plátno a projektor. Salonek je vhodný pro pracovní setkání, komorní firemní akce a firemní společenské události.

Restaurace s terasou

Tyto prostory jsou ideální pro konání větších firemních akcí a konferencí. Maximální kapacita těchto prostor je 90 osob. V případě potřeby je zde možnost využití přenosné audiovizuální techniky.

Plánujete firemní konferenci nebo večírek?

Neváhejte nás kontaktovat

Vážení hosté,

dne 24.4.2024 bude hotelová restaurace uzavřena z důvodu konání soukromé akce. Obědy budou podávány ve Francouzském salónku. 

Dne 28.4.2024 bude hotelová restaurace kompletně uzavřena.

Děkujeme za pochopení.