Firemní akce a konference

Hotel U Pramenů nabízí konferenční prostory pro uspořádání firemních seminářů, konferencí či pracovních setkání. K dispozici máme konferenční salonky s kapacitou 30 až 90 osob plně vybavené audio-video technikou. Zajistíme občerstvení v průběhu dne i během večerních společenských akcí. Při poptávce konferenčních služeb včetně pohoštění a ubytování poskytujeme slevy.

Konferenční místnost

Samostatná místnost s kapacitou až 50 osob a variabilním uspořádáním míst je plně vybavena audio-video technikou. Prostor je ideální pro pořádání firemních seminářů, školení a konferencí.

Francouzský salonek

Reprezentativní prostor se samostatným vchodem a kapacitou až 30 osob s možností variabilního uspořádání míst. Na vyžádání lze do prostoru umístit přenosné plátno a projektor. Salonek je vhodný pro pracovní setkání, komorní firemní akce a firemní společenské události.

Restaurace s terasou

Tyto prostory jsou ideální pro konání větších firemních akcí a konferencí. Maximální kapacita těchto prostor je 90 osob. V případě potřeby je zde možnost využití přenosné audiovizuální techniky.

Plánujete firemní konferenci nebo večírek?

Neváhejte nás kontaktovat

Vážení hosté, 

hotelová restaurace bude uzavřena ve dnech:

6.12.2025 celý den, Francouzský salonek otevřen od 16.00

9.12.2025 od 15.00,

10.12.2025 od 15.00,

12.12.2025 od 15.00,

14.12.2025 od 15.00,

17.12.2025 od 17.00,

18.12.2025 od 15.00,

19.12.2025 od 15.00,

21.12.2025 celý den, otevřen Francouzský salonek.

Děkujeme za pochopení.